Презентація класного колективу

1 ведучий: Небо…Сине небо…Яке воно безкрає й загадкове. І скільки на ньому яскравих різноманітних зірочок. Ось міниться золотим кольором велика чарівна зірка, а ось – зовсім маленька, але вже теж виблищує своєю неповторністю. Чарівна картина!.. Але що це? На необмежених просторах небосхилу з'явилася нова зірочка?.. Ще одна, ще… Та тут ціле нове сузір'я сяє… Але цього не може бути?

2 ведучий: Може! Це все насправді. На безкрайньому зоряному небосхилі нашої школи з явилося нове сузір'я - 7-Г клас, 32 неповторні, яскраві, зовсім різні ,але такі талановиті зірочки. Послухайте, вони ніби кажуть: ідіть нам назустріч, погляньте на нас, познайомтесь з нами!

 

- Добрий день, шановні гості, вчителі!

- Ми вітаємо вас на презентації класного коллективу «Ми – це 32 Я»

- Ми зараз вам розповімо,

Як в нашій школі живемо.

- А хто ми є?

Ми – сьомий клас.

Знають всі у школі нас.

- Шкільні закони – поважаєм.

- Малюків – не ображаєм!

- Уроки – вивчаєм!

- На змагання – поспішаєм!

- Прибираєм – чисто!

- Виступаєм урочисто!

ПІСНЯ

Тридцять два – це ми, це клас,

І пісенька оця про нас.

Дівчатка гарні, романтичні,

А хлопці – мужні і практичні.

Всі дружно й весело живуть.

Всі знають, як нас кличуть тут.

ПРИСПІВ: Сьо- мий – клас, - клас!(двічі)

У кожного є свій талант-

Художник, вчений, музикант,

Спортсмен, начальник, кулінар,

Є бізнесмен, боєць, казкар,

Співачка та модель крута.

І дружно вас усіх віта…

ПРИСПІВ: Сьо- мий- клас, клас! (двічі)

Хто дуже любить вчитися,

Й між іншим веселитися?

Сміливий хто і гомінкий?

Хто щирий, добрий отакий?

Бешкетники хто й пустуни?

Вгадаймо дружно – хто вони?

ПРИСПІВ: Сьо – мий – клас, - клас!

 

- Сьогодні ви маєте нагоду познайомитися з кожним учнем, з кожною особистістю нашого класу.

- Ви дізнаєтесь, чим живе наш клас і кожен учень окремо.А також зрозумієте, що ми такі різні і водночас одна велика родина!

- Письменник, лікар чи геолог,

Учитель, слюсар чи кресляр

Всі називають головною – одну професію-

Школяр!

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш тут набуть,

Не станеш ти в житті ніколи,

Тим, ким з дитинства мрієш буть!

- Школо, школо, рідна двадцять друга,

Дружний і веселий рідній дім,

Кожен з нас отут щасливий,

Що живе, навчається і творіть в ній!

-Щоб цікаво в школі жити,

Треба вміти відпочити.

То ж екскурсію чи свято

Організуємо завзято!

-Як не згадати наші походи до лісу та смачні каші приготовлені батьками, славними кухарами

- А як чудово ми з ними грали у футбол!

-Нашим класним дискотекам можуть позаздрити кращі центри відпочинку міста. Батько Олени Крайньої Євген Геннадійович – справжній діджей!

-А скільки вражень залишилось після екскурсій по рідному краю!

-Переяслав- Хмельницький вразив нас своєю історією, музеями.

 

- Холодний Яр!Тут ми доторкнулися до славетних сторінок українського козацтва!

-На Онуфріївському конзаводі нам розповіли, як вирощують породистих коней.

-Умань! Де знайти слова, щоб розповісти про твою дивовижну красу Софіївського парку! А краще з нашим оператором і режисером

Ізотовою Марією давайте ще раз помилуємося цим дивним куточком природи!

-Знаєш, Сергію, мені здається, що наші уроки так схожі на примхи природи! На уроці математики –пройшли зливні сліз. На уроці біології- промчався циклон запитань. Під час тестових завдань на уроці української мови згустився непроглядний туман. Тільки на уроці трудового навчання було сонячно, ясно і навіть спекотно. Температура підвищилась через великі веселощі десь до +12 балів! На жаль, на уроці іноземної мови знову град запитань із мокрим снігом і шквальним вітром, спричиненим низькими балами. І тільки перерва…

-Дашо, раджу тобі на перерві між третім і четвертим уроками не заходити до класної кімнати.Там пронесуться бурі, викликані киданням бумажок і віників!

-Як бачите, нудьгувати у нашому класі часу зовсім нема!

-Просяніков Сергій – учень-розвідник, кожні дві хвилини проситься вийти: розвідка – така справа, що сидіти на місці неможливо.

-Лемещенко Альона, Тумановський Руслан - учні-книголюби, так люблять книги, що підручники не відкривають. Бояться їх замарати!

Бачкир Ольга, Фастов Микола учні-поліглоти. На уроці глотають все: піцу, булочку, цукерки разом з оцінками.

-Давискиба Андрій – учень-не-прогульник.Завжди стверджує, що був на уроках, але в паралельних світах!

-Попенко Юрій – учень-підприємець: зрозумів, що мовчання – золото і цим заробляє на уроці.

-Плюта Євген – учень-скнара: щоденник не дає, зошит на перевірку не здає, високі оцінки «зажимає».

-Кострова Марія, Євтушенко Катерина – учні – садисти:під час уроку вони сідають то за одну парту, то за третю, то за першу!

Лисіч Аліна, Письменний Дмитро, Омельченко Дар'я – учні-рекетири: вони задають стільки запитань на уроках, що вчитель, щоб успішно провести урок, спочатку ставить їм дванадцять, і, задовольнивши рекетирів, вчить інших.

Карякін Віля, Нестеренко Руслан – учні-джентельмени: вони часто заходять до класу після учителя…хвилин через десять!

Кого – кого, а джентельменів у нашому класі вистачaє.

 

 

ВИСТУП ДЖЕНТЕЛЬМЕНІВ

А що, джентельмени, згадаємо

Всі шість років нелегких?

Нехай зрозуміють нині й дорослі,

Як нелегко сьогодні бути дітьми!

- Перший клас, наш перший клас!

Скільки справ зустріло нас!

Треба фрукти рахувати,

По складах книжки читати.

-А письмо- то справжні муки:

Від напруги нили руки!

Вам би, пальчики- билинки,

В м'ячик гратись, у машинки!

Та коли ж ? Весь час веди

Знаки, літери, склади!

-Другий клас! Пішла таблиця,

І ночами стала сниться,

Ми її вчимо, вчимо,

На уроках «горимо».

Різні дії як насіли-

Розібрать немає сили!

-Додавання, віднімання-

Жарти, мінімум старання,

А от множити, ділити-

Годі й, браття, говорити!

-Ось і третій рік ми в школі,

А сюрпризів ще доволі:

Цифри вирівнялись строєм,

Як солдати- перед боєм.

Скільки їх? Не полічиш!

Стулиш рота і мовчиш!

-А четвертий? Не питайте!

Скільки звуків, букв у слові,

Підмет, присудок знайди,

Вірно рішення склади,

З дієсловом розберись

І відмінювать навчись.

Не питають, чи ти здібен,-

Всім же грамотність потрібна!

-Ну,а п'ятий…Ох, цей п'ятий!

Ходиш, жахом обійнятий:

Кабінет шукаєш свій.

От халепа! Боже мій!

Всю перерву провозились,

Клас знайшли, але спізнились.

Там уже робота йде,

А на тебе двійка жде!

- Вчителів нових багато,

Як же всіх запам'ятати?

А вимоги? Хоть тікай!

Ми всі виснажились вкрай!

-Дехто, правда, вчить і вчить

Кожний день і кожну мить

Та не можна ж вічно вчити!

Так недовго й захворіти!

-Шостий! Звикли ми до всього трошки.

.Вже не страшно й біля дошки.

Літо нам допомогло-

І до знань нас потягло.

Але тут нові проблеми:

Не засвоїли ми теми,

Кажуть нам: «Повинні знать,

Скільки буде п'ять на п'ять!»

-Види речень ми вивчали,

Та щось не запам'ятали,

І відміни ми пройшли,

Коли в третьому були…

Чи погано працювали,

Чи перевідпочивали?

Чи програми щось не ті?

Чи в нас голови пусті?

І взялись нас тренувати

Та знаннями набивати,

Що згадали ми не раз

Дитсадок і перший клас!

-Ми вивчали піраміди.

Дроби.катети,гібриди,

Губки і материки,

Мезазой, неандертальців,

Краманьонців,португальців,

Й зрозуміли зі слізьми:

ГОМАСАПІЄНСИ МИ!

Знайомтесь: Яковенко Віталій – учень-винахідник. Він розробив рецепт виконання домашніх завдань

 

РЕЦЕПТ

Домашнім завданням, як завжди, завершується меню щоденного навчального процессу.

Отже,домашні завдання готують зі свіжих знань,набутих на уроках, і сушених- вичитаних із підручників.За консистенцією вони бувають:густі (на 10-12 балів), середні (7-9 балів), напіврідки(4-6 балів).

Для приготування густого домашнього завдання необхідні:

а) уважність на уроці (12 гр.)

б) працелюбство (12 гр.)

в) вода…200 гр. Під час відповіді.

Для завдання середньої густоти основні продукти ті самі,але води трохи більше.

Для приготування напіврідкого- лише вода.

У деякі домашні завдання для збереження краси відповіді і кращого настрою вчителя слід додати чарівну усмішку і проникливий погляд.

Відгуки та побажання щодо мого рецепту надсилайте за адресою:

м. Кременчук, вул. Шкільна, 16. Хай вам щастить!

-Наші хлопці дуже захоплюються футболом і навіть під час інших уроків вони часто думають про нього й не розлучаються зі своїм найкращим другом - м'ячем.Хто ж вони, майбутні Шевченки й Марадони? Знайомтеся! Кузуб Віталій та Тумановський Руслан!

- Люблю я грати у футбол,

Захоплююсь,як грав Ребров,                      

Як гра проходить у Мілані,

Як люблять «Шеву» світу фани.

Та хочу буть не просто фаном,

А грати у справжнісенький

Футбол,

І у ворота всіх суперників забити гол.

-І як згодом підростем, до збірної в резерв підем.

Можливо,нам все ж пощастить

В ворота на Кубках голи забить.

Бажано всім,хто виграв в нас,-

Ми ще покажем вищий клас!

-Письменний Дмитро- особистість неординарна.Цікавиться математикою, хімією, біологією. В класі його називають Філософом.Якщо вас цікавить питання , чи є життя на інших планетах,-повірте:ви знайшли собі гарного співрозмовника!

-Що це ми все про хлопців та про хлопців?А коли ж про дівчат будемо розповідати?

Про дівчат так про дівчат. Повірте,нам є, що про них розповісти. У Яременко Юлі горить усе в руках, щось кроїть, щось вирізує, вся в голках і нитках. Вміє добре все робити, підлатати, підчинити, має й справді вмілі руки, що не знають втоми й муки!

-Якщо треба малювати, всі звертаємось до Омельченко Даші.

Допоможуть залюбки Олена Крайня та Оля Бачкир!

- В минулому році на святі досягнень знань «Перші кроки до Олімпу» звання кращого учня 2006-2007 року отримала Лисіч Аліна.

Куйовда Олеся – великий майстер,

Вона знімає залюбки

Пейзажі,дерева,річку,садки.

З фотоапаратом вона навіть любить спати

Й у снах своїх себе фотографом бачить

Наші дівчата дуже люблять танцювати.

І в навчанні і в мистецтві

Є що людям показати

 

ТАНОК

Рік тому ми власноручно склали і на класних зборах ухвалили свій перший закон « Кодекс честі класу»

1.Єдиним правилом всіх наших дій хай буде добро!

2.Поважаємо своїх товарищів по навчанню!

3.Ми підримуємо один одного!

4.Ми ніколи не сміємося з чужих помилок!

5.Завжди пам'ятаємо про «золоте правило моралі»: «Стався до інших так, як ти хочеш, вони ставилися до тебе!»

6.Ми завжди допомагаємо один одному!

7.Ми завжди відповідаємо за свої вчинки!

8.Ми шануємо вчителя!

9.Свою поведінку,мову, зовнішній вигляд бережемо у чистоті і честі!

10. Завжди пам'ятаємо про основний обов'язок учня – добре вчитись!

РАЗОМ: Ми хочемо такими бути- і ми такими будемо!

Классе мій рідний, моя ти родина!

Моя ти весела маленька країна!

Ти іскри радості даруєш нам,

Порив нашим незвідомим думкам!

-Сьогодні ми з гордістю говоримо: «Ми –учні середньої загальноосвітньої школи № 22», - і зробимо все ,щоб школа пишалася нами!

І нехай Гімн класу веде нас у щасливу дорогу надій!

ГІМН КЛАСУ

Нас всіх з'єднала шкільна родина.

Мета і мрія у нас єдина.

Нести добро,

Щоб кращим став

Навколишній світ.

Про школи інші нехай хтось мріє,

А наше серце до тебе лине

Твій факел знань горить,

Не згаса.

Тут вчителі нам дарують мудрість,

Тут ми зустріли найкращих друзів.

І класом разом ми йдемо

В майбутнє життя.

Ти, класе рідний, моя надія,

Моя веселка, моя стежина.

Учись,

Твори,

Знайди себе

І перемагай!